24 Eylül 2009

Facebook Paylaşımlarında Arkadaş Etiketleme




Facebookta farklı bir yenilikte durumunuzu ve paylaşımınızı gönderirken arkadaş etiketliyebiliyorsunuz.
Bunun için arkadaşınızı etiketlemek istediğiniz yerden önce @ işareti koymalısınız. @ işaretini koyduktan sonra birkaç harf girerek facebook arkadaş listenizden girdiğiniz harflele ilgili olan kişiler listelenecektir. Bu listeden de etiketlemek istediğiniz arkadaşı seçmeniz yeterli olacaktır. Örnek olarak ben yukardaki resimde gösterdim. Güzel kullanmanız dileği ile.

barisla.com

30 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim işime yaradı

Adsız dedi ki...

deminden beri arıorum nasıl olur nasıl olur die,saolasın walla:)

Adsız dedi ki...

çok makbule geçti .. çok çok saolun

kesan24 dedi ki...

çok tesekkurler...

Adsız dedi ki...

ÇOK TESEKKÜRLR SAOL

Adsız dedi ki...

ya çok teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler sağolasın

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler bunu arıyordum :)

Adsız dedi ki...

çok işime yaradı teşekkürlerrr..

Adsız dedi ki...

ya bnm önceden oluyodu @ işaretını kullandgmda smdı olmuyo :S ne yapabılırm acaba? yardmcı olursanz sevınırm..

Adsız dedi ki...

cok saol kral adamsın ;)

Adsız dedi ki...

ufff yanii..denemediğim şey kalmadı bulamadım nası olcağını..salasın valla:)

Adsız dedi ki...

Saol yha cok isime yaradı wllaha :D

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim bunu aradım bulamamıştım :)

Adsız dedi ki...

müthişsinz çok saolun yha sayenizde :))

Erdy dedi ki...

gerçekten sağol dostum bende bi burada bulabildim bunu :)

Adsız dedi ki...

eyw saolasın

Adsız dedi ki...

video nasıl etiketlenio peki

Barış dedi ki...

Video Etiketleme:
http://www.barisla.com/2011/01/facebook-video-etiketleme.html

Adsız dedi ki...

peki bi arkadaşın duwarında bi şarkı paylaşmak isteyince ne yapmamız gereiyor

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler çok işime yaradı yhaaa

aleyna.kostek.1998 dedi ki...

çok teşekkür ederm oldu walla :D

Adsız dedi ki...

saqolasınn cook işimee yaradıı

Adsız dedi ki...

ben face sayfamda bağlantı paylaşınca açıklama olarfak kendimi etiketliyodum ama bikaç gündür olmuyor neden olabilir...

yasar dedi ki...

Slm ben fun sayfamda duvardan kendimi @ile etiketliyordum paylasim yaparjen simdi olmuyor nedenini bilryormusunuz tesekkurler...

yasar dedi ki...

Slm ben fun sayfamda duvardan kendimi @ile etiketliyordum paylasim yaparjen simdi olmuyor nedenini bilryormusunuz tesekkurler...

Barış dedi ki...

bende de olmuyor sanırım öyle bir özellik yok artık

yasar dedi ki...

Ben video bolumune gidiyor video paylas diyordum sayfandami profilindemi secenegi var sayfamda yi seciyordum birseyler yaz kismina @ yapip ismimi giriyordum simdide oluyor ama yazi mavi deil siyah cikiyor ustune tikladimmi birsey olmuyor

Adsız dedi ki...

kardesmm saoll demindn bri bunu arıomm

Alparslan Merzifonluoglu dedi ki...

Teşekkürler